dijous, 29 de març del 2012

PROJECTE: "INVESTIGA"

  
   Al llarg del primer trimestre del curs 2.011-12, vam exposar uns murals en 3D als corredors de la nostra Escola. Aquests murals tracten del "Món Infinit" i del "Món Aquàtic". Ens queden pendents  d'exposar els murals del "Món Terrestre" i del "Món Invisible". Tots els nostres alumnes van poder visitar la xicoteta exposició amb les ulleres de 3D. Què emocionant vore les reaccions de sorpresa i la curiositat que van despertar en ells.
   Algunes anècdotes i comentaris:
  • Profe estes ulleres són bones, molt bones, te les poses i es mou tot!
  • (Al posar-se les ulleres) Com ha segut açò?
  • Alaaa, se n'ha eixit eixe peix!
  • Caray és realista! açò com ho han fet?
    En aquest segon trimestre, continuem desenvolupant el nostre Projecte què pretén llençar als xiquets i xiquetes cap a la investigació. Al mateix temps treballarem les Competències bàsiques seguint la metodologia Constructivista.











                               



UN MÓN INFINIT

  Ací us mostrarem el Projecte Investiga "Un Món Infinit" dut a terme pels alumnes de Quart Curs de NEE.
  • Realitzem una nova visita al Mural per tal d'explorar tots els seus elements e imatges i comentar de manera espontània les curiositats i tot allò que ens crida l'atenció.
  • De tornada a l'aula avaluem les idees prèvies dels nostres alumnes i resolem dubtes.
  • Posem en marxa una sessió de Pluja d'Idees:
              -A l'Aula de Pedagogia Terapèutica 1 decideixen investigar al voltant dels "Estels Fugaços".
              -A l'Aula de P.T. investigaran "Els Planetes del Sistema Solar".
  • Comencem a Investigar... primer cercar materials i tot tipus de fonts d'informació sobre els temes escollits. Hem implicat a les famílies en la recerca.
  • Contrastar les idees prèvies que els nostres alumnes tenen amb la informació trobada.
  • Cal seleccionar sols aquella informació que té relació amb el que anem a investigar.
  • Practiquem tot tipus de tècniques d'estudi: subratllat, esquemes, resum, memorització i exposició.
  • Ens sentim importants pel fet d'estar elaborant el nostre propi tema, que no està extret dels llibres de text.
  • Elaboració de Murals i preparem l'exposició del nostre tema per als companys de classe. Així reforcem la pròpia personalitat  de l'alumne, l'adquisició de coneixements i la integració dintre del grup classe.


















 











 


   En definitiva hem après a observar, a pensar, a interpretar i raonar, a expressar i intercanviar opinions de manera constructiva, a crear textos escrits.

 Les nostres ganes de Conèixer i descobrir s'han despertat i volem continuar investigant.
























11 comentaris:

Natura Lliure-Parotet ha dit...

estem veguent els nostres treballs, que bonic hem disfrutat...Sóm alguns dels alumnes de quart

Montdúver ha dit...

Tots els treballs estàn super bé. Jo sóc una alumna de 6é de Primària. Enhorabona a tots i a totes :)

Anònim ha dit...

ola guapa
contesta

Anònim ha dit...

GGUUUUUUUUUUAPAAAAASSSSSSSSSSSS

MEGUSTA
MU

CHO LA TREITA Y DOS

Anònim ha dit...

son mol boniqueshx zb x

Anònim ha dit...

Hola sóm els alumnes de quart de PT i t'agraïm que el teu comentari, ens animes molt a continuar treballant.mª carmen i Aitor

Anònim ha dit...

HOLA ESTAN MOL CHULES DE MARICARMEN DIAZ BENETE SOC DE 4B ADEU

Anònim ha dit...

estan mol chules vuik fer mes

Anònim ha dit...

estan mol chules de vuik fer mes de maricarmen diaz benete 4B

Anònim ha dit...

Hola soc Melina de 4B vuyc ferisitalos de tot el trevall de tots clases bueno.. adeu

Anònim ha dit...

soy maricarmen de 4t b son mol xules les fotos que evist beses



maria jose

Publica un comentari a l'entrada